
Heath Ledger är borta. Han hade ju bara börjat. Konstigt nog så är det inte så konstigt alls. Kan man förmedla en sån sorgsenhet som han gör i Brokeback Mountain, så finns den inom en.
"Why don't you just let me be? It's because of you Jack, that I'm like this! I'm nothin'... I'm nowhere..."
*snif*
